Køb VERS FOR VÆGTERE her

mandag den 6. juni 2016

VERS FOR VÆGTERE

Velkommen til! 
Som du kan se har bloggen her skiftet både navn og udseende. Der sker nemlig en del nyt for tiden! På lørdag udgiver jeg mit 3. album - VERS FOR VÆGTERE ved en stor release og lovsangsfest i Citykirken i Aarhus!
Se mere om eventet her på Facebook

Om VERS FOR VÆGTERE
I gamle dage var der vægtere i de fleste større danske købstæder. Vægteren var en slags nattevagt, der gik i byens gader og sørgede for ro og orden. Hver time sang han salmevers – lovsange til Gud og bønner til velsignelse for byen. Det var også ham der sørgede for at tænde lys i lanterne i byens gader og torve. Når solen stod op var hans vagt forbi.

Enhver kristen er kaldet til at være som en vægter. Vi synger salmevers og lovsange til Gud og til velsignelse for vores by. Vi spreder lys i mørket og længes efter det største lys af alle – Jesus der kommer igen og én gang for alle slår mørket på flugt.

Og det er albummets ide - at formidle sange som både hjælper os til at lovsynge Gud og som hjælper os til at bede for vores by.


TURNE
Jeg glæder mig til at præsentere de nye sange på vores kommende Danmarksturne!  På turneen medbringer jeg bandet fra indspilningerne: Dina Christiansen (vok, tangenter), Andreas Bevan (elguitar), Jesper Smalbro (bas) og Boas Christiansen (trommer). Stilen er folk/pop og vi har arbejdert med at skabe et musikalsk udtryk, der er egnet til fælles sang, men som samtidig udfordrer den almindelig lovsangs-stil.

Håber vi ses derude!

- Arvid

1 kommentar: