Køb VERS FOR VÆGTERE her

mandag den 16. november 2015

Ny lovsangsplade på vej!

Halløj! Så er der er en ny lovsangsplade på vej! 
 
Den udkommer til juni og følges op af en turne rundt i landet. Måske skal jeg komme forbi i nærheden af dig?


Sange der vil bevæge os
”Nye Salmer Fra Dagligstuen” tog udgangspunkt i ønsket om at gøre lovsangen mere nærværende og personlig. Du kan lytte til "Nye Salmer Fra Dagligstuen" her.

Med det kommende album vil jeg gerne bevæge os til at kigge mere ud af.

Jeg savner sange, som hjælper mig til at bede for min nabo. Så jeg er gået i gang med at skrive sange, der hjælper mig til at velsigne min by og de mennesker der bor her, og som handler om at dele Guds kærlighed med mennesker.


Læs mere om min sangskrivning og mine tanker for den kommende plade her
I forbindelse med Aarhus Festuge 2015 skrev jeg en salme til byen, ”Lys mere lys over Aarhus”. Lyt med og se den her:
 



Samarbejde med Røde Kors 
Jeg har netop lavet en aftale med Røde Kors, hvor 10 % af indtægterne fra den nye plade går til deres arbejde blandt flygtningene i Danmark.

Jeg opfordrer koncertarrangørerne til at være med i dette indsamlingsprojekt ved enten at give 10% af jeres entreindtægt til Røde Kors eller ved at lave en indsamling i forbindelse med koncerten.

Tilbud om turne
Det nye album har release til juni. Herefter tager jeg på turne med et hold fantastiske musikere fra Aarhus, bl.a. Jesper Smalbro (bas), Dina Christiansen (vok.), Andreas Bevan (guitar) og Boas Christiansen (trommer).

Der er på forhånd afsat følgende uger til turneen:
 
mandag d. 13.6 - lørdag d. 18.6 (release-uge)
lørdag d. 9.7 - fredag d. 15.7
mandag d. 26.9 - lørdag d. 1.10 

Jeg glæder mig til at komme rundt i landet og lede lovsang med et sæt nye sange! :)
 
- Arvid

kontakt og booking: arvid@valgmenighed.dk / tlf. 28184228

Ingen kommentarer:

Send en kommentar